Lördag.

Lördag, älskade lördag :) tycker väldigt mycket om lördagar, får sova hur länge jag
vill å va uppe hur länge jag vill utan å va heelt död imorgon. Dock e de ju träning imorron,
men äändå.

Igår va de fredaag, logiskt (!), en leektion sen en sväng förbi jaakan där faktiskt både
jag å frugan hittade ett par skor var :D tänk så underbart, jättefina va de ! sen åkte vi
till sumpan å kääkade på donken. Varför vi valde sumpan e för att emmsans salong
ligger där, å jag kände för å fäärga håret - vilket jag oxå gjorde. Möörkare än sist, för
de blev så bleekt så fort. Å de ville jag ju inte. Men bleev fint :)
Seen kom jag heem runt 4..sov lite, sen ååt vi pizza - nyttigt me både donken å pizza
på samma dag hoho. seen så va jag hos söötnosen under kvällen..

Idag så har jag stäädat heela huset, t.o.m lillebrors rum å mitt rum. duktig virraan :)

Sen ska mammsen å jag åka å shoppa lite, å seen får jag se lite va som händer.

Skulle träffa jogge, men inte hört ifrån honom så vi får se hur de blir. Ska bli en lugn

lörda iaf, skönast så känner jag.


Veet ni vaaa, nu e de bara 5 dagar kvaar ! :D

inte så värst färgat, lite rött bara :PSaara å jag i skolan.Ännu mörkare håår :P

1. Hååret knappt färgat, bara lite rött kvaar sen förut. hoho.
2. Hååret bruunt för första gången. Häärligt !
(sara med på bilden.)
3. Hååret möörkbrunt, suupernöjd !

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: frugan

Nu jävlar ska jag skriva i min blogg, men nu får du se till att läsa också!
älskar dig baby (L)

2006-09-30 @ 18:21:45

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback