Måndag.

God morgon :P hoho. klockan e gaanska tidigt. men har lite å hinna me innan
skolan idag, så blev tvungen å tvinga mig upp ur sängen å in i duschen för å
försöka piggna till.
Så fick jag en impuls å skriva lite, veet inte varför, men så e de iaf :). Snaart
ska jag nog dricka lite te, halsen börjar krångla en del, vilket inte e så roligt.
Seen ska jag faktiskt räkna matte, haha ! inte räknat såmycke å måste komma
ikapp, spec eftersom ja skippade mattelektionen imorse (för att slippa ha hål
i 5 timmar.) sen ska jag över till frugaan för att ringa om lookalen :D hoppas de
går vägen. isf e de spiikat ! 18-års paarty !

Heelgen har varit superlyckad, i fredas va de ju "fest" hos jonas, va som sagt
väldigt trötter, men det var ändå roligt :)
sen i lördas så hade hampus å christina 18-års paarty ute på drottningholm.
Väldigt lyckad kväll ! men va väldigt sliten dan efter :P ett tips: festa inte dan innan
du har dansträning å ska göra flera piruetter i sträck :p
Juste va å shoppade i löördas oxå :D å i freedas va de ju mysa me delfiner :)
tihi. totally underbart.

nääh nu ska ja sätta igång me matten å dricka te, så de blir gjort. måste sluta
skjuta upp saaker hela tin. bläh.

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: Hells Kitchen

Very well done site! Please keep up the good work.

2010-01-25 @ 08:20:15
URL: http://hells-kitchen.tk01.info

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback