Söndag.

Usch va heelgerna går foort ! skulle gäärna va ledig i några dar till, eller väldigt
många dar till :P
I fredas va de ju race, de va faaktiskt helt okej ! Speciellt sällskapet :D blev värsta
par grejjen nästan *fniss* men fy så illa jag mådde efter, man andas in alldeles
förmycke äckligt av å stå där å titta på biilarna :P såå sen åkte vi heem till min
söötnos å hade de mysigt å sen så va han vääldigt trötter så han soomande å då
fick jag oxå soomna - till helt värdelös musik !
Å jag som inte så värst van vid sovsällskap kan inte påstå att jag sov nå vidare
bra :P man blev ju helt frustrerad !

Seen näär jag kom hem igår..runt 12-1 nånting så va jag alldeles trött så jag hoppade
i säng å sov fram till halv 5 :D de va skönt ! å sen va vi hos emmsan, å så tog vi en
svääng förbi staan å umgicks me lite folk å så :) träffade faaktiskt underligt många
olika personer igår. Festligt.
Kan ju tillägga att de inte va de minsta trevligt å va i jakan igår kväll, blodbad över
stationen å tunneln :P lite äckligt faaktiskt.

Å idag så har jag daansat :D hoho fybubblan va roligt de va idag :D gick ganska så bra
oxå. har liksom inte haft någon lust alls å dansa den senaste veckan. Men nu e jag på
g igen :D hon skulle filma nästa sönda. haha !

Nääh, nu ska ja fortsätta me mitt pluggande - rättskunskap. prov på tiisda å de e typ
ganska så jääättemycke. USCH !

//Virraan.

Kommentarer
Postat av: Trondmarlin

Thanks for the info!

2009-03-19 @ 09:59:53
URL: http://trondmarlin.myblog.de

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback