Torsdag.

hoho idaag e de exakt 1 vecka kvar tills 18-års daagen :D känner mig som
ett baarn i väntan på julafton ! :D Heelt gaalet.

Idag var de väl ganska lugnt i skolan tror jag, hände inte så mycke..lite inlämningar
å så. Seen kom jag hem relativt tidigt - halv 4 ungefär. (Händer verkligen inte ofta)
Så suttit å vilat å ätit lite. Sen fick jag en impuls att jag skulle göra kladdkaka, kan
bero på att jag såg grädde i kylen :P Åååh eftersom min kladdkaka alltid blir så extremt
god så tänkte jag att jag kunde göra en, så nu står den i ugnen å har sig :D ska bli
mumsigt sen ! men får nog äta när ja kommer hem, för om en halvtimme ska vi till
SATS å träna lite :D 8 timmars träning den här veckan - duktigt !

Blivit väldigt sugen på å kööpa hund oxå. Jobbigt, för får nog vänta tills jag slutat skolan.
Blir ju så långa dagar däär, så då får den va ensam eller på dagiis, å de e ju inte världens
roligaste kanske. Men vi får se :) står mellan 2 raser när de väl gäller iaf :)

________________________________________

Ville bara berätta hur otroligt lyckad min kladdkaka bleev :D (som vanligt :D ) va
otroligt gott å mumsa i sig den efter träningspasset :P hoho de va oxå roligt :D
SATS e otroligt fint oxå ! Å så e de jääättretrevliga :D Emmsan å jag fick beröm
för vi hade varit duktiga, haha !

Fruugan å lois höll sig till gymmet. Spraang faktiskt lite på ett sånt här springband?
rullband? va de nu heter :P sånt man springer på iaf, oxå :) tyckte jag va duktigt.
Vääldigt givande och rooligt t.o.m :P Borde man ha framför tv-n tycker jaag.

Soova snaart.


/Virran.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag fyller inte år idag. Det gör inte du heller. Men det gör inget. Jag mår bra ändå. Ja.

2006-09-28 @ 17:01:30
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se
Postat av: Askamy

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-04 @ 07:52:59
URL: http://askamy.blogspot.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback