Annorlunda..

Hade ingen motivation till något bloggande igår, detta var vad som hände
under dagen (om någon skulle råka undra);

- Luncha med Lois och Emms
- Titta ut glasögon till mig med Lois, 3 par fick följa med hem
- Middag hemma hos Emms, med henne, mig, Lois och Malin




Umgås extremt mycket med tjejorna numera. Något som egentligen är
ganska konstigt. Alltid varit tjejen med nästintill bara har killkompisar.
Aldrig riktigt kommit överens med töser ändå.

Varit så från början i min uppväxt, aldrig varit tjejen som lekt med dockor
och barbie, lekt mamma, pappa, barn eller liknande. Nej jag sprang runt
med pojkarna, spelade fotboll och tv-spel och annat som pojkar gör.

Men 3an har varit annorlunda. Hela 3an blev det mer och mer tjejkompisarna
som tog plats. Och i sommar, ja..då kan jag räkna de få gångerna jag varit
med bara pojkarna på en hand.

Konstigt det där...hur allt bara förändrats, under bara något år..

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: ' Jessica

pojkflicka alltså :P

2007-08-23 @ 15:42:53
URL: http://jessicapersika.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback