Eran hjälp tack?

Tror inte jag nämnt det tidigare, men i torsdags började en mindre ombyggnation
här hemma. Tapeter och liknande som ska bytas i hallen här nere, hela trappen
upp, hallen där uppe och i brors rum, där de även ska bygga till en vägg.

Detta är ett ytterst irritationsmoment när de håller på. Störande människor som
går runt, det slipas och dammas, allt är inplastat, man kan med andra ord inte
röra sig fritt.

Visserligen skönt när det blir klart, men att vakna upp til gubbröster och slipande
ljud, är INTE, något jag uppskattar.

Renovering pågår


Slut gnällt, nu till eran hjälp!


Min blogg ska bli en slags informationskälla för min fru som sitter i härliga Malaga
och solar och har det underbart. Varje dag, eller de dagar jag bloggar under kvällen,
ska en dagens upp. Jag som aldrig skrivit en dagens (alltså, dagens händelse,
dagens väder osv.
) vet inte vad en sådan bör innehålla och vad som ens är roligt att
ha med.

Så, vad anser ni ska finnas med på listan?

Kommentarer
Postat av: Egoina

bara skriv om de små sakerna som händer under dagen. det upskattar nog din fru ;)

2007-08-06 @ 13:06:16
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: maria

dagens händelse vore väl ngt, en händelse som du uppskattat mest under dagen

2007-08-06 @ 14:07:43
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Anonym

ALLT!"!!!!! sa att jag kan lasa vad som hander dar hemma

2007-08-10 @ 11:43:04

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback