Det är inte över, förrän det är över.

Ja hur ska man sammanfatta helgen..

Fredagen började med en härlig dag på jobbet. Hem för att göra sig iordning
för att senare möta upp alla. Härligt förkörk, men längre än så hann vi inte.
Kortfattat så rev Lisa upp en gammal knäskada, svimmade av och grejjer, så
alla blev otaggade och drog sig hemåt.

Lördagen, upp till jobbet. Pigg och glad som aldrig förr. Massor med folk, aldrig
varit så mycket folk, och jäklar vad roligt det var! Tycker vi kan ha så varje dag :P
trots att det tar lite på krafterna.
Men som alla vet, har en tendens att bli extremt uttråkad om jag inte håller mig
sysselsatt nästintill hela tiden :P

Sedan blev det utgång.

Polisen kommentar till mig och lois: "Trots att ni är fina blondiner så syns ni inte
tillräckligt
" och gav oss superläckra reflexer :P Det gjorde vår kväll ;P Polisen
har precis förtjänat min respekt
;P haha.

image787
Haha vet att man inte ska fota en reflex med blixt :P men orkade inte tända lampan
och det går inte fota i mörker utan. Ni ser ju iaf ;P


Hamnade på K15, roligt hade vi iallafall. Trots att det faktiskt var K15 :P

Hamnade i säng runt halv 5 - 5. Började jobba 12 idag. Underbart pigg var jag
då kan jag lova :P
Kvällen spenderades med Lois och frun iallafall, och självklart chips och dipp.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Fanciful

haha klockren kommentar från polisen ;)

2007-12-10 @ 01:06:00
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Therese

Låter som en härlig helg!
Ha det bra!

2007-12-10 @ 11:57:44
URL: http://therese4.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback