Politik..

Har på senaste blivit himlans intresserad av politik. Varför vet jag inte,
men suttit och bläddrat (klickat) igenom sida efter sida för att försäkra
mig om att jag, genligt (förlåt mickan och alla stavpoliser där ute -
ENLIGT) mina åsikter
, har valt rätt.

Lite chockerande att jag, av alla människor, faktiskt tycker detta blivit
intressant.

T.o.m min fru blev förvånad. För som hon sa, jag älskar att diskutera och
debattera
med personer som har skilda åsikter jämtemot mig.
Men när det kommer till politik har jag väl aldrig riktigt yttrat mig om mina
åsikter. Har väl inte heller haft så jättestarka åsikter om något parti förens
på senare tid.

Dock anser jag även att politik, pengar och religion är något man inte
har skyldighet att tala om för hela världen.


Men så är det. Får se lite vilken nivå jag väljer att ta det till. Som frun även
la till, " för nu går du ju verkligen ut ur garderoben så att säga". Så vi får se,
vi får se.
 

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha citat frugan :D. Sånt tycker vi om ;)

2007-12-05 @ 00:32:03
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Michaela

Haha stavpolis fo life! Finns inte det som yrke? Jag skulle bli president inom det isf..

2007-12-05 @ 00:33:10
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Missankre

vad bra :)

2007-12-06 @ 17:29:40
URL: http://missankre.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback