Så hur har helgen varit?

Blev påmind av Louise att jag varit väldigt, väldigt dålig i mitt dagliga bloggande.
Måste ju erkänna att jag faktiskt varit helt värdelös när det kommer till bloggen
den här veckan. Har väl egentligen haft saker att skriva, men det har varit så
himlans mycket med alla annat så har inte riktigt orkat sätta mig här, och när
jag väl gjort det, jaa, då har det blivit riktigt, riktigt dåligt skrivet. Så jag ber
om ursäkt och ska försöka bättra mig.

Så hur har helgen varit? I fredags blev det tillslut middag och utgång med
tjejorna. Tanken var Clara, men den tanken var det fler än vi som hade och
att stå i kö i 2 timmar tackar jag nej till.
Men blev iallafall en helt okej kväll, frös dock halvt ihjäl! Vågar liksom inte ha
min vinterjacka med ut på krogen, risken är nämigen stor att de försvinner.
Ungefär det som hände frun, iallafall för ett par minuter. Alla går ut förutom
hon och Melle. Det börjar ta riktigt lång tid. Jag stå och lyssnar på några som
fått med sig fel jacka ut, tittar tillslut dit, och ser till min förvåning att det är fruns
jacka! Går dit, tjaffsar med vakten om att de ska släppa in mig igen, skriker lite
på garderobskillen. Och så var jackan tillbaks till sin rätta ägare.

Resten av helgen har spenderats i lung och ro. Skönt! Behöver mina
promenader, få sova, få umgås med de jag tycker som mest om, städa undan,
jaa allt sånt som man bara gör utan att behöva tänka.

Nästa vecka drar träningen igång på riktigt. Ska bli så underbart!! 9 timmars
dans är då inget jag vill vara utan!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Karin

lät ju trevligt:)
haha jadu, jag kommer faktiskt inte ihåg.. var min kompis vin.. men jag råkade dricka upp det haha.. blev lite mycket, usch, mådde såå dåligt igår, inte värt det alltså haha.. ha en fin söndagskväll:)

2007-01-28 @ 17:46:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Frugan

Ja jäkla idioter som slarvar bort min jacka:P! Tur att ni stog där ute och såg den!

2007-01-28 @ 17:56:13
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Elin

Låter som du hade en toppen helg. Höll oxå att frysa ihjäl i fredags kväll när vi stod o vänta på skjuts. :P
Imorron väntar jobb. *suck*

2007-01-28 @ 18:49:23
URL: http://akudama.net/dizzy
Postat av: sofie

Att bli av med sin jacka eller väska är vidrigt! Fattar inte att folk är så tattiga så dom snor sånt... Ska fortsätta kurera mig framför Elle galan på femman nu:)

Mvh Sofie

2007-01-28 @ 20:13:44
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: caroline

9h dans låter underbart du :D

2007-01-29 @ 15:50:39
URL: http://celandine.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback