Hemmafru

Städat, varit och handlat, lagat mat, städat upp efter middagen. Lägg
till en sväng till optikern och ni har min torsdag. Tröttsamt må jag säga!

Någon som känns ännu jobbigare är att jag nu måste hitta ett par glasögon. 
Ja, för mitt synfel går ju tydligen inte att korrigera helt med linser.
Det krävs att tillägga att jag ser extremt underlig (läs: ful) ut i glasögon.

Dock skönt att få ordning på det, slippa alla migränliknande anfall som
dyker upp när jag som minst vill ha de. För när är egentligen rätt tillfälle
för extrem huvudvärk?

Måste dock inte ha glasögonen jämt. Bara efter behov. Kan tydligen inte
se vågräta och lodräta rader samtidigt och lika tydligt. Baah!


Det är alldeles för nära, 10 dagar, det är ju
ingenting. Längtar redan tills du kommer 
hem igen!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Höhö vi får sitta i våra läsglasögon och se töntiga ut tillsammans :D
Vad söt du är baby ;)

2007-07-26 @ 21:08:12
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Kejrinn

oj, verkar komplicerat! förstår mig inte på det där med synfel, mer än att man behöver glasögon/linser. yeh

2007-07-27 @ 09:20:08
URL: http://khurre.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback