Saknad

Mina tjejor är på festival med ett par grabbar. Det gör livet lite småtrist må
jag påstå. Saknar ju min fruga och min emma! Men de verkade ha det fin
fint, iallafall så det lät över telefon :)

image437

Saknar Sara också, märkte inte hur mycket förens hon kom förbi i förrgår. Helt
underbart att sitta på baksidan för att ta igen massor med skvaller och uppdatera
varann om vad som hänt och ska hända framöver.

image438

Sitter alltså här och bara saknar folk. Haha! Sorligt ;P får bli ett telefonsamtal
till fröken Sara, kruxet är bara att denna fröken aldrig har med sig sin telefon.


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Mamma Linda

jag blir bara förvirrad inne istan med barnvagnen n hehe och så går man ivägen jämt när folk har brotom :P
så VIKSJÖ!
hehe jo han tiggde och bad så:)
föresten ja vet va du kan göra SOV! de gör man alldelse förlite när man har en bebis iaf :P

2007-06-29 @ 23:22:36
URL: http://liindiita.blogg.se/
Postat av: Karin

trevliga bilder:)
på bik bok, förra våren, så inget nytt

2007-06-30 @ 10:00:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback