Trött, trött, trött!

Aldrig slutat såhär tidigt förut - halv 3! Helt otroligt. Kändes dock extremt skönt
då jag bara sov 3 timmar inatt. Sömnproblem(?)

Fick sällskap med frun hem, då vi slutade samtidigt och sen blev det en sväng
till ICA. Lite små saker som skulle inhandlas, bl.a. kaninmat :P haha! Men sånt
är viktigt. Belinda fick sig en present också.

Ska nog ta mig en powernap nu, känner att jag somnar när som helst. Sen bär
det iväg på 2 uppfriskande träningspass :) Längtar!
Det är nog det enda jag hatar med att jobba, jag har inte lika mycket tid över
till träningen som jag vill. För när man väl är ledig ska man göra massa annat
och umgås med alla.

image754
Bild lånad här.

DH ikväll! Spännande! Brukar vanligtvis se det med kära Lois. Men hon har ju
bosatt sig i Tumba förtillfället. Blir lite svårt då..tråkigt!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Oj de dära ser tungt ut :P Men riktigt bra för benen när man ska dansa :D

2007-11-07 @ 22:31:35
URL: http://kasanna.blogg,se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback