Why did I let myself believe..(?)

Gårdagskvällen spenderades med att se på bandy :P faktiskt mycket roligt!
Eller själva bandyn var väl inte så spännande kanske, men att se pojkarna
spela var lite småroligt ;P.

Idag har jag bara jobbat, från 10 till 8. Visst låter det roligt? Inte en ända paus,
ingen mat, ingenting. Hade varken tid eller ork till sådant. Fick psykbryt mitt
i allt också. Haha, lovar att de mobbar mig för det :D

Men så kan det gå. Försov mig imorse också, fast hann i tid, tackvare lite skjuss
från mamma till stationen :)

Var dock trevligt att se både Lois och Jonte där. Trots att jag knappt kommer
ihåg att de var där, är det alltid skönt med lite välbekanta ansikten mitt i allt
kaos.

Fölåt för att jag inte följer med ut ikväll tjejer. Men min kropp lägger snart av.
Imorgon blir det iallafall mys! Efter jobbet..pust!

/Virraan.



 


Kommentarer
Postat av: Gustaf

oj... jobba inte ihjäl dig nu på en gång!! lagom är bäst=)

2007-10-20 @ 00:30:32
URL: http://gjutt.blogg.se
Postat av: Michaela

"Alltid skönt med välbekanta ansikten". Till mig lät det DU FÅR FAN INTE KOMMA DÅ BLIR JAG SUR OCH GÅR OCH GÖMMER MIG SÅ FÅR NÅGON ANNAN SERVERA ER!!! :(

2007-10-20 @ 13:35:06
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: Pederolea

Very good guestbook. Interesting!

2010-05-10 @ 09:17:55
URL: http://pederolea.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback