Dag 19

Sista dagen har. Shit..att det redan gatt 3 veckor. Kanns som det bara var
nagra dagar sen jag landade. Men imorgon aker jag hem till kyliga sverige.

Superfint vader idag :) trots regn- och askvadret som drog forbi de senaste
dagarna. Saknat solen :)

Men imorgon bar det alltsa hem. Kan inte forsta det riktigt.

Nu kom frun, hon ar typ massa magsjuk..supertrist! Vill ju festa ikvall, baah!
Kan juforsej gora det med de andra, men iallafall. Inte samma sak utan frun
jue!

Sa vi far se hur det blir. Festa lar det ju bli :P For palla bara sitta hemma.
Gjorde jag igar, madde sa himlans daligt =/..Blah! Men idag ar jag pigg
och frisk :D

Ses imorgon sverige!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jobbigt att vara sjuk! speciellt på sista dagen..

2007-09-14 @ 12:19:43
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Goss1p

Svar: Blä för donken :/ Den godaste snabbmaten jag vet kommer från ett pyttelitet gatukök i närheten av min skola. De flesta jag känner håller med mig om det.

2007-09-15 @ 22:46:33
URL: http://goss1p.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback