Baaah

Usch vad många som ska dissa ner på min blonda kalufs ;P Men jag
gillar det, mer än mörkt. Även om jag älskar det mörka också. Variation
förnöjer :)



Trots att jag vet att jag borde vila när jag är sjuk, så kan inte hela livet
stanna upp.
Hunnit med att städa kaninbur + hela huset. Och en promenad med
frun :) Man känner sig så mycket friskare när man får röra lite på sig.

Något annat jag borde göra är att plugga lite till högskoleprovet, som
alla tycks göra. Men tror jag hoppar den biten. Får gå som det går
imorgon. Kommer in där jag vill med mina betyg ändå :) Vilket känns
underbart.

Imorgon blir det rööj :D


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja men de är ju sååå gott=)

2008-04-04 @ 18:21:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Maria

jag tycker att du var jättesöt som blond :)

2008-04-04 @ 19:16:19
URL: http://fashionstars.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback