Små fyrkanter

Har små fyrkanter som ramlar ner här på bloggen. Skulle väl vara snöflingor egentligen..
men det gick nog lite fel någonstanns på vägen. Men heey, fyrkanter är hett det med!

Nuuuu har jag ledigt! Det behövs verkligen! Är helt slut.

Stängde idag på jobbet också..pust! Jag, med tvångstankar ska stänga. Jättebra. Slutade
med att jag kollade samma dörr 10 gånger om. Men efter 20 härliga minuter var jag
därifrån!

Så skönt att få vara ledig! Men är helt slut nu..massor som måste göras också..typ städa.
Bläh...

Juste, våra nya fina soffor kom idag! Ingen är mer nöjd och glad över detta som mig!


/Virraan.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback