Tävling, länge sen sist..

Klicka på bilden för att komma till tävlingen :)

Klickade mig in på bloggen jag läste mycket förut. Trött men samtidigt pigg ger jag mig på
en motivation. Varför inte? Såhär i juletider.

Tänk iskallt. Sminkning, hår, allt. Hellst i en snötäckt skog, men det kan man ju inte garantera
såhär i stockholm under vintern.
Trots allt det iskalla, vit klänning, barfota. Stora frostiga (undra om det ordet ens existerar)
lockar. Kanske med en blomma i.
Vet inte om läpparna ska vara knallröda, eller iskallt bleka med skiftningar i blålila.

Lite vinter möter sommar. Men hela stämningen ska vara iskall.

Vore tufft ;) Vad sägs?

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback