Högskoleprovet och träningsvärk

Var riktigt skönt att träna, precis vad jag behövde. Få ur mig allt. Afroklasserna
gör mig alltid så glad också :) Går inte att inte le.
Till hösten, när gymkortet går ut, så blir det dans på heltid istället igen. Saknar
det.


Anmälde mig precis till högskoleprovet också. Så får vi se hur det går på det.
Haha. Värt ett försök iallafall :) 

Har sådär skönt ont i hela kroppen. Undrar hur härlig träningsvärk jag vaknar
upp med imorgon. Blir lite Afro + core innan jobbet hade jag tänkt. På alla
hjärtans dag.


Aldrig förstått mig på den dagen, oavsett om jag haft pojkvän eller inte. Men
blir till att mysa ihop med favorittjejorna efter jobbet :) Massa chips, godis,
läsk och bra film står på schemat.

Nu blir det sängen :) Gonatt raringar!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: sofia

håller med, omöjligt att gå på ett afropass utan att le. inte för att jag har försökt men det lär vara svårt. :D

2008-02-13 @ 23:29:14
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Johan

Jo tydligen var inte designen fullständig men nu funkar det då :D alla hjärtans dag idag...woho eller nått.

2008-02-14 @ 05:11:33
URL: http://kama.bloggproffs.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback