Idol-juryn hoppar av

Tråkigt väder, trots att det kan vara lite mysigt med regn så känns det mest
trist idag.

Vet inte om jag ska våga mig på lite träning. Har ju fått ligga lågt på den punkten
den senaste veckan p.g.a. att halsen krånglar. Men känns mycket bättre nu,
trots mina hostattacker ibland.
Och på tisdagar är det ju mina favoritpass, 4 i rad, med min favoritinstruktör.


Vad tycker ni förövrigt om att idol-juryn hoppar av? Tror inte att uttagningarna
kommer bli desamma. Tråkigt nog.
Kommer dyka upp några riktigt kassa wannebees i tvrutan istället.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu lottar jag ut en Design, kommentera bara inlägget så är du med och deltar! :)

2008-02-26 @ 15:26:25

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback