Shopping + middag med frugan

Yeeey, internet verkar fungera som det ska igen :) Äntligen! Varit helt kaos
de 3 senaste dagarna. Fast värst igår och idag.
Det är bara att konstatera, går inte att göra mycket utan internet. Man vet
inte när bussar och tåg går, inte vad som finns på tv osv. Handikapp!

Hur som hellst..

Dagen har spenderats med städning och shopping. Blev även lite middag
med frugan :) Förstår inte hur alla ni andra kan leva utan min fru ;P livet
måste vara tråkigt.


Värt att tillägga är att jag fick min choklad billigare, absolut bara för att jag
är så fruktansvärt söt ;P


Nu ska brors huvud rakas igen..tycker mitt hår kan ta och växa lika fort!
/Virraan.

Kommentarer
Postat av: carro

Man märker det om internet lägger av, man känner sig helt vilsen!
Allting, busstider, recept, TV, musik... helt efter blir man :P

2008-02-10 @ 21:31:25
URL: http://najsnojs.blogg.se
Postat av: sofia

haha jag skulle inte heller ha ngt emot att mitt hår växte snabbare, det växer typ nån cm i månaden om ens det :/ vårat internet strular med, sjukt irriterande!

2008-02-10 @ 21:45:36
URL: http://mayflower.webblogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback