Skrivet igår kväll, internet dog.

Suttit och grinat till Grabben i graven bredvid, som gick på 4an precis. Haha,
ibland är jag nog lite väl sentimental när jag är ensam.

Utöver det har jag varit på ett alldeles strålande humör idag, gått runt och
trallat och dansat runt på jobbet. Inget som kunde förstöra mitt glada humör.

Efter jobbet blev det lite impulsshopping, en trenchcoat för alldeles för många
nollor. Kände att jag var värd den, men ska se, kanske ångrar mig imorgon.
Då mitt konto skriker tomt. Haha.
+ att jag MÅSTE ha ett par jeans..eller flera.

Men jag gillar den. Svart och tidlös, sådär som den ska vara. Me like!


/Virraan.


Kommentarer
Postat av: sofia

härligt att du är på så bra humör, det är jag också! hoppas du får en fin fortsättning på dagen :D

2008-02-10 @ 16:22:41
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

Tycker du om Vanessa Hudgens? just nu kan du läsa om henne i min blogg, säg gärna va du tycker :D

2008-02-10 @ 18:08:09
URL: http://performance.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback