Så skönt :)

Var så fruktansvärt skönt att få dansa! På afroklasserna får man vara barn igen
och på dansklasserna har man bara massa roligt. Love it!
Men är väl ingen nyhet att jag gillar dans. Till hösten ska jag gå tillbaka till mina
normala dansträningar på 9 timmar har jag bestämt!

Att lägga sig i bastun efter träningen är inte helt fel heller. Med hårinpackning och
allt :)

Får inte glömma att gratulera både Jennie och Emma som klarade sin körkortsteori
idag!! GRATTIS TJEJER! Nu är det inte långt kvar ;P



Älskar att pumpa denna i bilen på högsta! Att träna till den är inte helt fel det heller.

/Virraan.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback