Svårt att somna..

Kan inte somna. Känns helt omöjligt.

Orsaker?

- Våra gäster är fortfarande kvar. Det är förvånandsvärt hur mycket babbel
det kan bli på vuxna. De har hållt på i 5 timmar nu! Hade det varit jag som
suttit med mina polare och föräldrarna som skulle jobba imorgon, ja då
hade det allt varit andra villkor.
- Har en extrem huvudvärk.
- Tankarna snurrar runt, runt, runt.

Och vad kan man göra åt detta?

Tankar brukar gå att bota med lite oseriös musik. Resten får jag nog leva
med. Har inga huvudvärkstabletter kvar (ipren osv är inget som fungerar
mot min huvudvärk
) och gästerna kan jag ju inte slänga ut.



/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: jag kom tvåa :D

2008-03-24 @ 00:18:03
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Eden

Nej precis, sådana svartsjukisar är vi gärna utan :)

2008-03-24 @ 00:25:04
URL: http://edenslustgard.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback