Tatuering om några timmar

Dagen jag väntat på i evigheter, idag. Tatueringsdags :)

Hade ju en tid bokad i början av augusti, men blev sjuk, och i samband med det
åkte min tatuerare iväg på en 2 månaders lång semester till Asien.
Så fick vänta. (är inte helt frisk nu heller :P men det löser sig)

Är inte min första, men den är mycket större än den första, så börjar känna av
nerverna. Vet egentligen inte varför. Känslan är jag inte så speciellt rädd för. Motivet
är väldigt väl genomtänkt. Jag har varit på studion ett flertal gånger.

Nu ringde han också :P Undrade lite om motivet, eller texten ;P

Jaja, kanske borde göra mig lite klar. Måste förbi jobbet (caféet) också innan..

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback