Tillfreds

Jag är helt slut. Trött. Sliten. Men samtidigt så fruktansvärt glad och tillfreds
med allt. Att byta jobb är det bästa jag gjort. (Fast är ju kvar på mitt gamla
varannan lördag. Men det är helt okej det också
.)

Att slippa vara irriterad, arg och helt sönderstressad. Slippa jobba kvällar och
slippa ha en åktid på över en timme då busstrafiken är så dålig.
Att kunna andas, hinna ta en rast.

Jag älskar mitt nya jobb. Trots ljudnivån. Men den är helt okej den med.

När cafét är helt fullt är det trots allt 100 gäster. 100 vuxna och barn är ju
nästan värre än 20 - 30 barn. Lägg på lite diskskramell och passerande
människor. Blir nog lika många decibel det.


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Prova varje lördag ;)

2008-10-10 @ 23:54:37
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: Jennie

Wie tack så mkt!

2008-10-12 @ 23:07:13
URL: http://jenniealisk.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback