Gratis fotobok!



Har länge, länge funderat på att göra en fotobok. Det gör bilderna så mycket roligare
och ger de mer värde, än när de ligger på hög på hårddisken.
Och så klickade jag mig in hos Nevnarien här om dagen, bläddrar ner, kikar runt, och
så dyker det upp ett inlägg om gratis fotobok från Fuji!

Så varför inte :)

Har inte riktigt bestämt mig för vad just min fotobok skulle handla om, finns så mycket att
välja på, alla resor, sommarens bilder, bilder på nära och kära. Eller varför inte bara blanda
ihop allt! Är ju faktiskt bara fantasin som sätter gränser!

Ge era bilder lite mer, klicka in HÄR!
/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oohh, perfekt! Jag ska minsann också göra mig en fotobok :)

2009-08-24 @ 19:09:30
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Perfekt, gratis är gott, hehe :D Ska nog också göra mig en liten fotobok :)

2009-09-01 @ 10:05:27
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback