Sista semesterveckan

Baah, seg dag, inte gjort något vettigt trots att jag varit vaken sen 9.

Sista veckan på semestern, känns helt sjukt att en hel sommar redan är slut!
Dock har jag aldrig varit så förväntansfull inför en höst förut.

Ska bli så otroligt roligt att få börja plugga igen, träffa nytt folk, nya erfarenheter
och påbörja resan som tillslut tar mig dit jag vill.
Det blir många år på KTH, många jobbiga och tidskrävande kurser och tentor,
men målet kommer bli perfa!

Jag bara vet det!


Winnerbäck på Peace and love
/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Usch, jag har verkligen småpanik inför hösten. Vill inte att sommaren redan ska vara slut!

2009-08-13 @ 20:01:35
URL: http://stillflying.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback