Träning snart

Hemma från jobbet, en kort stund iallafall. Ska snart iväg och träna..lite saker jag
var tvungen att ordna emellan bara.
Såsom att ringa samtal och fylla i lite papper.

Ska försöka få i mig lite mat också. Alltid en fördel. Kan inte påstå att maten på
förskolan alltid är den bästa. Man minns ju själv skolmaten..urk..


Måste bara säga att jag idag blev påmind om varför jag älskar mitt jobb så mycket.
Att träffa alla små virvelvindar igen efter 2 veckor (några har man ju träffat där i
mellandagarna..) och bara få massor med kramar och leenden till svars, är helt
underbart!
Har gått runt med ett leende hela dagen!

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback