Snurrigt

Åhh jag är så klyven. Hatar att vilja mycket, och att tycka så mycket är
roligt just nu.

Och hatar att man inte ansträngde sig första året på gymnasiet där alla
mina vg-n är ifrån!

Känns riktigt, riktigt jobbigt just nu. Faktiskt. Åhh...

Flytta från stockholm känns inte så lockande heller. Jag vill ha 20,0 och
kunna välja på allt!

Ska jag ge mig fan på att sätta högskoleprovet? :P Bror har ju nästan 2,0.
Borde ju inte vara omöjligt då? Vi kan väl låtsas att sådant är genetiskt?

Vet inte om KTH är rätt för mig...


/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är genetiskt!!!!!!

puss

mamma

2009-11-15 @ 23:33:45

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback