En utav mina sämre sidor

Haft en extremt konstigt stressig dag. Vet inte var timmarna har tagit vägen?
Och mot slutet av allt, bestämmer man sig för att springa in på ICA för att
snabbhandla (har trots allt inte fyllt på kylen sen någon gång innan löning?).

Ni vet, när man ser ut som fan, bara vill springa igenom affären och låta varorna
hoppa ner i korgen, och sen snabbt ut igen.
Ja, under denna härliga springtur genom ICA stöter man på 2 gamla killkompisar
man typ inte har sett på evigheter och som man dessutom varit kass på att höra
av sig till. Dessa ska självklart stanna och småprata när man betalar, slänger
ner allt i kassarna och egentligen bara vill springa vidare.

Great.
Ni fick precis se mig från min sämsta sida. Haha. Minns inte ens vad jag sagt.
En utav min sämre sidor är hur jag hanterar stressiga dagar.
Stress i jobbsituationer är jag oftast grym på. Men då har man en roll att gömma
sig bakom. Stress när jag är bara jag, mindre lyckat.



/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback