Fysikplugg

Nu har jag pluggat fysik i 4 timmar. Var tvungen att ta igen alla uppgifter
jag inte hade någon lust att göra innan lovet. Men gick ju ganska smidigt.

Lärde mig nog mer nu än jag gjort på någon lektion. Våran lärare är så
fruktansvärt dålig. Förstår inte ens hur han kan få jobba kvar.

Nu ska jag försöka njuta av denna lördag. Sista lediga dagen innan skolan
drar igång igen. Jobbar imorgon. Ska bli intressant att se hur illamåendet
ter sig under morgondagen.

Bjuder på lite nyare bilder. Var länge sen..




/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Caroline

söta bilder :D

2010-04-20 @ 19:43:21
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback