Onsdag

Det är nog verkligen meningen att jag ska plugga på KTH.

Bara på ett intervall av 4 dagar så har 2 främmande män började pratade
med mig (oss) om KTH.
Idag på tunnelbanan, börjar en karl (mycket trevlig!) fråga om vad vi
pluggade osv, han hade själv pluggat där för flera år sen.

Och i helgen var det en äldre karl som började prata med mig och rebecca
när vi satt och pluggade på ett café här intill. Hans bror hade tydligen
pluggat på Chalmers för sisådär 50 år sen.

Allt detta i samband med allt vi diskuterat i veckan (Jana var hos ett
"medium" i helgen som var så läskigt korrekt i allt hon berättade),
och
allt jag sen innan trott på, så känns det som att världen håller på och
talar om något för mig.

Jag som tvekat så mycket om det här verkligen är rätt, börjar bli
övertygad om att det faktiskt ÄR rätt.


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback