Tack sl

Tack sl för mina köldskador.

Resan till jobbet flöt på relativt bra (tog väl 20-30 min extra) men hem,
är en annan historia. Inte nog med att sl inte fungerar alls, så var det
totalstopp på motorvägen, vilket resulterade i att vi fick gå någon km
från bussen, längst vägen. Mycket värmande i 20 minus grader.

Men en varmdusch och lite té senare börjar jag känna mina fötter igen.
Känns skönt ;P

Hade tänkt träna idag egentligen. Men hoppar den och myser ner mig
under en filt istället.


Det positiva är ju att det faktiskt är väldigt fint ute när det är vinter.


/Victoria.


If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You can call me up
Because you know I'll be there

Kommentarer
Postat av: Caroline

men usch, fy vilken kaos det har varit överallt i stan idag!

2010-02-22 @ 20:03:09
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback