Bläh

Är det okej om jag hoppar skolan? Flyttar över alla sparpengar till kontot och
drar iväg på äventyr?
Skulle t.o.m kunna göra det själv just nu.

Alla är så fruktansvärt tråkiga. Förlåt. Men ja, det är inte kul med massa sambo-
vänner som lägger alla pengar på nya lägenheter och inte har någon lust att göra
sådant som galna spelningar, utlandsresor, kryssningar. För att det kostar pengar,
sådanna pengar som hellre läggs på dessa nya boenden.

Jag säger inte att jag inte skulle göra samma sak.

Kanske inte enbart är pengarna som spelar in heller.

Åh, jag vill se hoffe, åka iväg på allt vi sagt att vi ska göra, dra utomlands i
sommar. Planera allt sådant nu. Så man har något roligt att se fram emot i detta
trista och gråa väder.
Finns ju ingen som verkar tycka att något är kul längre.


Att plugga i annan stad känns inte så himla dumt längre..


/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Skulle du se mitt sparkonto skulle du se att det faktiskt är pengarna som är problemet :p.



Men tågluffa vill du ju inte göra!

2010-01-11 @ 21:40:22
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback