Fotoalbum

Om det är något jag värdesätter extremt högt utav mina materella ting,
så är det mina fotoalbum (och simkortet på mobilen ;P).

Alla minnen och känslor som rymms i dessa album går inte att ersätta
för några pengar i världen!

Så nu när jag fick lite tid över var det dags att beställa hem alla hösten
och vinterns bilder. 185 bilder blev det, kruxet är att hälften av sommarens
bilder fortfarande befinner sig utanför albumets sidor.

Pust...har en hel del klippa och klistra att göra.


Så sjukt mysigt att ha bilderna i album istället för på datorn. De får liksom
en helt annan känsla. Studendagen:




/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Caroline

åh härliga studentbilder!! jag älskar också foto!, åller med om att det är mycket roligare att ha dem i handen än på hårddisken, så bra o framkalla då o då :)

2010-01-13 @ 18:00:51
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det roliga är att när man väl mist ett kontantkort så är det faktiskt inte så viktigt som det känns.



Det märker man när man spolat ner sitt.

2010-01-15 @ 19:17:25
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback