<3

Igår kastrerades min fina tös efter mycket om och men. Har inte riktigt kännt att
mitt mammahjärta vill att någon skär i min lilla, men tog väl mitt förnuft till fånga
tillslut.
Efter operationen har hon varit helt sjukt mammig. Hon ska ligga på mig och vara
där jag är, hela tiden.
Hon visade dock noll intresse för mat och vatten, och drog sig tillslut undan. Vilket
resulterade i att jag fick åka in med henne igen (åka och åka, det är en promenad
på 2 minuter
).

Men efter lite dropp och kärlek är vi hemma igen. Jag tog nog det hårdare än vad
hon gjorde som höll på att svimma när de stack i min älskling.
Vilken vekling till mamma hon har!



/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 @ 22:53:50
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback