<3

Det bästa med sommar och semester och speciellt detta väder, är att man kan
göra lite som man vill. Trots att klockan bara är halv 11 så kan jag faktiskt sätta
mig ute med en flaska vatten och en bra bok, och faktiskt sitta där hela dagen
(ja, solskyddfaktor finns på kroppen!) om jag så vill!

Dock är jag sådär lagom asbränd på rumpan (första gången den fick se solen
på alldeles förmånga månader igår
) så har knappt kunnat sova, då jag vaknat
varje gång jag vänt på mig (och jag vänder mig en hel del!).
Men inte ens det stör mig någon så värst. Lite tröttare än vanligt bara.

Asbränd eller inte, ut i solen ska jag. Det är nog svårt att hitta någon som är
mer solkåt just nu. Men mest av allt älskar jag att sitta ute på min alldeles tysta
innergård såhär på förmiddagen. Innan alla mammalediga vaknat till liv, och
innan alla pappor hämtat de större barnen från förskolan. Det är så lugnt och
skönt, rogivande.


Och så dagens i-landsproblem:
Den stora baksidan med att bo själv, finns ju ingen, INGEN, som kan smörja in
ryggen åt en. Det är ju inte så att man ringer över någon för bara den sakens
skull. Och just nu, vill jag liksom inte ha besök, bara någon som smörjer in ryggen.
Jobbigt va?! ;p


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback