Älskade unge!

Min Bella tror nog seriöst att hon är en hund eller människa eller något.
Vi gjorde återbesöket hos veterinären idag istället för i måndags. Och kände
att jag inte orkade släpa den otympliga transportburen såhär på morgonen.
Egentligen har jag väl aldrig lust att släpa den ;P.

Men eftersom vår veterinär ligger sisådär 2 minuter från min port så tänkte
jag ge mig på ett försök att gå dit i koppel. (ja, folk tittade och tänkte väl att
jag var störd både en och två gånger.).

Och det gick strålande! Bar henne när vi gick på stora vägarna, det är trots
allt alldeles förmycket att titta på och stanna och nosa på. Och vi hade ju inte
direkt all tid i världen.
Men på de mindre fick hon gå. Inne på stället satt hon lugnt i mitt knä, och
när veterinären kallade in henne hoppade hon glatt ner och följde med henne.

Så exemplarisk! När vi skulle gå trippade hon glatt bredvid mina fötter och
när hon stannade för att nosa på något kom hon direkt när jag roppade på
henne.

Om jag är stolt?



/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback