Även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

Måste börja med att prisa en helt otroligt bra blogg. En blogg som, varje gång
jag klickar mig in där, får mig att le, skratta till och bli på allmänt bra humör. Det
slår liksom aldrig fel.

Nu tipsade han om en låt som liksom inte slår fel en regnig dag som denna. Så
snor åt mig låten så även ni får njuta lite mina vänner;




/Victoria.

Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film

Från och med nu
Från och med du

Ser dig på blåa i april
i telefon i nya jeans
men jag har samma trasor på och röker samma marlboro
jag minns varenda scen ifrån vår film


Kommentarer
Postat av: mall

så bra låt och så jäkla het kille. låten handlar om veronika maggio hans ex läste jag någonstans..

2010-06-13 @ 00:41:54

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback