Gaaah!

Jag har varit ledig i en vecka. En vecka, och jag KRYPER PÅ VÄGGARNA.
Jag älskar att vara sysselsätt, gärna med alldeles förmycket på samma
gång. Hela förra veckan var överplanerad för att "slippa ta tag i denna
ledighet
". Hur gör man?! Hur beter man sig?! Orkar inte med min kropp
i sådanna här lägen.

Tror att det är något fel på mig...
Har varit sysselsatt sen innan 10 idag, med plantagen, lunch och eftermiddags
sällskap av louise, planterat blommor, pillat i rabatten, blivit klippt osv.
Men nu, vad gör jag nu..?!

Menar det, jag är skapt för att bo i hus, med en jättestor trädgård som det
aldrig kan pillas klart i. Jag är inte skapt för att bo såhär, och jag är inte
skapt för att ha ledigt.
Jag vet inte hur man gör! Hur gör ni mer normala människor?!


/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Sommar

Brukar läsa runt bland bloggar, folk skriver ju ofta massa knäppa saker :)

Nu hittade jag hit för första gången och ska väl se om du skriver något läsvärt ;)

2010-06-09 @ 23:34:52
Postat av: FANCIFUL

jag kan inte heller... vill göra något "meningsfullt". som när man pluggar, då lär man sig något. det känns inte som att det Ger lika mkt att ligga på altanen å sola :P när det är slut så blir man rastlös å vill göra något Meeeeer. när man pluggar så har man alltid något mer.. men det är ju psykiskt utmattande efter ettag..

2010-06-15 @ 09:41:49
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback