<3

Har haft ett par riktigt bra dagar! Vilket gör att söndagen mest känns
ensam och rätt trist. Saknar min mamma! Och känns som en evighet
sen jag fick krama på henne.
Känner mig smått vemodig inför tentan imorgon. Men kommer säkert
gå bra. Bara de tar med sådanna frågor som jag faktiskt kan ;)
I huvudet är det sommarlov (heter det sommarlov när man pluggar på
högskola?)
och kroppen känner för parkhäng även idag.
Jag har världens finaste vänner. Och ser verkligen fram emot en helt
underbar sommar. Jag är riktigt, riktigt kär i sommaren. Speciellt när
jag får ha ett glas rosé i handen.

Allt är liksom helt okej. Trots att våren varit tuff. Håll en tumme (två betyder
otur
) för mig imorgon nu!


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback