Mitt i tentapluggandet

Första lediga dagen som jag började skolan i mitten av augusti (okej, nu ljög
jag, vi har haft en ledig dag till, men då gjorde jag något..vad det nu kan ha
varit.)
Och denna dag blir inte så ledig heller, då jobbet lyckats pricka in en
kursdag idag. Massa tentaplugg står också på schemat!

Men kändes skönt att få vakna av sig själv imorse, vid 8! Skev dygnsrytm (eller
egentligen, helt normal dygnsrytm??
), kan knappt hålla mig vaken efter 9-10 och
vaknar pigg och utvilad vid 7-8. Ha!

Annars händer det inte mycket. Är i skolan hela dagarna, har världens finaste
hos mig om kvällarna, och låter livet flyta på.
Ju mer man sysselsätter sig med, desto mindre tid har man över till att tänka.
Helt perfekt i mitt annars kaosartade huvud och liv ;)

/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback