Underbara fredag!

Det är fredag. Underbara fredag! Kan man vara mer glad en fredag?
Vaknat upp med mina underbara, finaste, som snart även är min
sambo, ätit en lång frukost framför vakna, och dregglat lite över Ola
Rapace!
Lyssnar musik, ska göra mig iordning. Solen skiner, och jag köpte
nya jeans igår, i samma storlek som jag alltid haft. Jag fick på mig
mina 26or! (ja, kanske sitter liiite tajtare än förr :p)
Inte nog med det, så spenderade jag massor av pengar på mig själv
igår. Helt fantastiskt! Både kläder och håret fixat! Vårfin! Tänk vad
det kan göra för psyket.

Ja, det är en helt underbar fredag idag!


Vill inte behöva leva en dag utan dig vid min sida!

/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh va skoj att ni ska bli sambos ;D ska någon av er flytta till den andres nuvarande lägenhet eller letar ni något nytt? :)

2011-03-25 @ 16:49:29
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Tasha

Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 @ 19:49:22
URL: http://ellohell.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback