...

Allt känns asdepp.
Vet varken in eller ut. Och vet inte alls vad jag vill. Eller vet precis vad jag
vill. Men vet att jag inte alls får ta mig dit. Luddigt, jag vet.
Just nu är det väldigt luddigt.

Det känns så mycket lättare att skriva när man mår dåligt en när man mår
bra. Konstigt det där, det borde vara tusen gånger roligare att dela med
sig av det som faktiskt är bra och underbart.
Och trist för alla andra att få sin kväll förpestade av min deppkväll. Räcker
med att de runt omkring fått utstå med mitt gnäll och negativa tänkande.

Vill åka hem till mamma och bara mysa ner mig. Hade det inte varit för
tentan imorgon vid 8, hade jag åkt nu. Kvällar som denna ska jag inte vara
själv. Skit tenta!

Dags att ta tag i mig själv..
Försöka räkna igenom allt en gång till mellan gråtattackerna. Charmigt.



/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Caroline

förstår vad du menar, de är verkligen lättare att skriva när man är deppgig. men jag håller tummarna superhårt för dig nu, lycka till på tentan!!!

2011-03-18 @ 07:25:09
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback