Utbildning

Nu är jag riktigt splittrad och förvirrad.

Trodde att jag visste vad jag ville. Men ack så fel man kan ha!

Anita rörde runt ordentligt i huvudet på mig, visserligen riktigt bra, då jag lätt
låser mig fast vid det jag själv tror passar mig bäst.

Vi tittade på de programmen jag tidigare varit inne på, dietist, jurist, socionom.
Men vi kollade även på annat, hon kom med förslag och idéer som jag inte
ens visste fanns.

Har ändrat inriktning lite efter att ha tittat runt på diverse utbildningar efter mötet.
Eller snarare hittat tillbaka till mitt gamla tankesätt.
Ska bl.a. se om det går att boka in ett möte med någon syo på KTH. Mer får ni
veta när det blir lite mer aktuellt. Alldeles för splittrad nu.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Jag läser till socionom och tycker det är en jättebra utbildning. Bred!
Man läser ju så många olika saker.

Men du har säkert redan sökt nåt nu =)

2008-05-05 @ 18:16:20
URL: http://yrsas.blogspot.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback