Handlingsplan v. 10

Skola/jobb -  Jobba tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag.

Kärlek/relationer -

Hälsa - Känner mig nästan helt frisk nu, så träningsschemat återgår till det
normala igen. Skönt!

Vissa pass är morgon, vissa lunch, vissa kväll. Vissa är på en halvtimme, vissa
på en timme.

Måndag: Aerobics, core, booty = 1,5 h
Tisdag:
Onsdag: Bodypump + 30 min kondition = 1,5 h
Torsdag: Bodypump, core, booty = 2 h
Fredag: Core, step = 1 h
Lördag:
Söndag: Step, core = 1 h

Övrigt - Ganska oplanerad vecka. Mysa med Louise på tisdag, bio någon dag med
frun. KTH har öppethus på söndag också.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag får riktigt dåligt samvete när jag ser din vecka. Men å andra sidan, du tränar för oss båda, vilket innebär att jag kan ta på mig uppgiften att slappa för oss båda! :-)
Ha det bra!

2008-03-03 @ 09:30:02
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jo visst fast inte när jag ska sova, haha har verkligen svårt för det där :/

2008-03-03 @ 09:45:02
URL: http://charlotte87.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback